wtorek, 9 lipca 2013

Mój pierwszy raz....

Hej pięknie :)))

Jak spędzacie wakacje? No i czy już macie wolne ;) ja niestety pracuje całe wakacje- może na jakiś weekend wyskoczę. Mój aniołek już w piątek na 2 tyg jedzie na wakacje- pierwsze bez rodziców, i choc wiem że będzie miała doskonałą opiekę to już za nią tęsknię hihi 
Ale ja dla Was mam dziś post o pierwszym razie i to bynajmniej nie o TYM pierwszym razie :)

Mój pierwszy raz z kosmetykami Love me green
Na pierwszy ogień poszedł rewitalizujący krem do rąk- mam dużego bzika na punkcie kremów, peelingów i masek do dłoni :)
A więc nie mogłam inaczej postąpić tylko od razu jak ujrzałam paczkę musiałam wygrzebać z niej krem :D

Opakowanie

Tak jak każdy z kosmetyków firmy Love Me Green ma w sobie to coś, są urocze i stylowe.


Krem ma opakowanie w jasno beżowych tonach z aplikacją kwiatów, oraz dużym logo firmy.


Tubka ma klasyczne zamknięcie na zatrzask-lubię takie zamknięcia Na tubce także znajdziemy skład kosmetyku.

Zapach oraz konsystencja

Zapach bardzo słodki, lekko kwiatowy. Dość przyjemny jeśli lubimy wyczuwalne zapachy. Na dłoniach utrzymuje się przez jakiś czas. Konsystencja gęsta, nie spływa z dłoni.
Kolor kremu klasyk-biały



Działanie

Krem nawilża i regeneruje skórę dłoni. Ja sama bardzo często nakładam grubszą warstwę kremu i zakładam bawełniane rękawiczki. z kremem się polubiliśmy :D Wchłania się łatwo i przyjemnie nie pozostawia tłustego filmu-tego nie lubię, dłonie  się nie kleją. Nie powiem na samym początku przeszkadzał mi zapach ale teraz już się do niego przyzwyczaiłam

Skład

AQUA (WATER), SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER EXTRACT*, CERA ALBA (BEESWAX), CETEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, GLYCERIN, HEXYLDECANOL, HEXYLDECYL LAURATE, POTASSIUM PALMITOYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SORBIC ACID, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, DEHYDROACETIC ACID, CITRIC ACID, PLUMERIA ALBA FLOWER EXTRACT
* z upraw ekologicznych


Moja ocena 5/5
Cena 49 zł za 74 ml
Niestety sporo- choc nie powiem ale chyba z chęcią go kupię :)
Do kupienia: <klik>

A już niedługo pokażę Wam pozostałe kosmetyki LMG
buziaki Kama :****

 

8 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawią mnie ich kosmetyki i chyba skusze się na kilka "egzemplarzy" ot tak, na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Mamusiu Mamusiu :D jak bedziesz tesknic za Patką to ja przyjade na obiad ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie pozostawia tłustego filtru i dłonie się nie kleją to wiem, że na pewno bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam próbkę tego kremu, jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam probke i zapachmnie odrzucił... cena tez,... ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam (niestety) tylko próbkę i bardzo miło było ją zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mnie kusi LMG... Tylko cena troszkę mnie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  8. dasz radę i odpoczniesz trochę, skorzystaj z tego wolnego czasu :) a kremik fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pozostawiony na moim blogu, motywuje mnie do dalszego pisania!
Dziękuję, że jesteś ze mną!

Kategorie:

współpraca pielęgnacja twarzy BingoSpa pielęgnacja ciała pielęgnacja włosów paznokcie Eveline Beauty Face fitomed brait lakier Hean pielęgnacja dzieci recenzja TAG depilacja edu jm spa wellnes rewitalizacja dłoni i stóp Ziaja get in touch BeautymeD peeling Barwa allepaznokice balsam depilacja laserowa essence krem spotkanie Ce-Ce concertino-baby equilibra jesienne umilacze kąpiel loreal madame lambre maseczka petracell primo płyn do kąpieli sensique Abacosun Bielenda By Fama Joanna Natura Lilla Lou Matrix Paloma Saela Ziaja Pro allekosmetyki.pl ambasada piekna astor bandi dentofresh fennel floslek glinka kosmetyki do stylizacji włosów lakiery love me green makijaż manicure marion minimax odświeżacz olejek do włosów quiz rozdanie soraya szampon taniekosmetyki Balea Carmex Melaleuca Poland. Synergen be beauty beautyEver bell biolander błyszczyk ciało cienie delawell dermasova endermologia etre belle ezebra hegron higiena hurtownia konkurs krem do rąk mani megakrzem metamofroza odżywka palmers piasek pilomax premium BB rival de loop safira skarby syberii suchy olejek sudomax sól testowanie z Maliną tusz uncaged zabieg zabieg GENEO zapach łuszczyca żel żel pod prysznic 06.12 100 obserwatorów 2w1 4akne 8 marca AZS Acne killer Ami Bake rolls Beata Potoczna Benefit Clarena DM Efektima Farmona Golden Rose Joanna Professional Lanser Magnez B6 Megatran Monoitiara Morwa Biała Plus My secret Rica Safari SoPretty! The Secret Soap Store VINYLUX ZOYA akcja akcja Maliny aloes alterra arnika atopia avon balmshop balsam pod prysznic beauty formulas bezpieczeństwo biała glinka biały jeleń big volume lash biosilk blogroll bransoletka brocato brązujący bubel celluOff charmine rose charytatywne czystość dafi demakijaż dermedic dezodorant do ust dr. Irena Eris dzbanek dłonie essie evree filtr flormar framesi gazetki promocyjne glinka różowa glinka zielona glinka żółta gogo gold goldwell green pharmacy helfy hologram hurtownia pati kallos kitoko.profis kokos kolagen kolorówka korektor kosmetyki do włosów kostki wc kreatyna kredka do ust krem do depilacji krem różnany kula kuracja arganowa kwiatek lalill last minute lisap lmg manhatan masaż maska do włosów maskara masło mat metropolis mgiełka mikołajki miss sporty mleczko musująca kula mydełko mydło mythos nagroda nastrój nawilżacz nektar do kąpieli neon oczyszczanie oil argan olej olej witaminowy olejek z czarnuszki oliwkowe organique ozdoby paradisi pat&rub pati perełki do kąpieli phyto pianka pielęgnacja piżamka plasterki podsumowanie polerka pollena pomarańcza pomoc zwierzakom post 300 prezenty pro-sprzęt prostowanie puder do rzęs płat bawełniany regenerum rimmel rossman rozwajanie się salon empire sensual siarkowa moc spa stopy streetcom suche płytki suche skórki szampon propolis tahe targi testowanie tigy bed head top mat tołpa venita verona water nail wax woda woski woski zapachowe wygrana włosy yankee candle zabawa zabawa blogerek zakupy ziaja med ziołowy żel żel punktowy żel w sprayu
Copyright © 2014 Kosmetyki Czarnulki

Designed By Darmowe dodatki na blogi