poniedziałek, 29 lipca 2013

Duet do ciemnych włosów

Hejka

Dziś kosmetyki do włosów po których spodziewałam się czegoś więcej- szczególnie po odżywce.
Ale po kolei, kosmetyki pochodzą z drugiej przesyłki od Fitomed-i tak jak w przypadku pierwszej paczki mogłam sama dobrać sobie kosmetyki.

Stwierdziłam że kosmetyki będą do włosów- tym bardziej że całkiem niedawno zdecydowałam że chce byc brunetką- i tym sposobem od kilku miesięcy nie czarnulką a brunetką jestem ;)
Mój wybór to szampon do włosów ciemnych oraz odżywka z tej samej serii



Szampon do włosów koloryzowanych- ciemnych
Szampon używam od co najmniej 2 tygodni. Przede wszystkim nie wysusza włosów. Włosy są błyszczące i miękkie w dotyku. Kolor włosów jest pogłębiony i nie wypłukuje się tak szybko. Zapach jest ziołowy- bardzo przyjemny, nie jest za mocny.Włosy nie puszą się ani nie są obciążone. Jest średnio gęsty i w miarę wydajny.
Opakowanie bardzo proste, przezroczysta 200ml buteleczka z biała naklejką oraz białym zamknięciem.



 Zamknięcie na zatrzask- bardzo dobrze trzyma



Skład
  Aqua, Herbs extract, Coco glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl betaine, Sodium laureth sulfate, Propylene Glycol, Peg-7-glyceryl cocoate, Polyquaternium-7, Lactic acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone  

Moja ocena 5/5
cena 10,50zł

Drugim produktem jest odżywa do włosów koloryzowanych ciemnych. Miałam nadzieje że pokocham ją tak jak szampon z tej serii
Niestety się bardzo zawiodłam. Odżywkę można nałżyc i pozostawić do wyschnięcia, ewentualnie można ją po paru minutach zmyc. Ja stosowałam ją i tak i tak i za każdym razem zawiedziona byłam :(
Nie robi praktycznie nic :(
Włosów rozczesać nie mogłam, nie nawilża- a tego oczekiwałam
Jedyne rozwiązanie jakie znalazłam to: nałożenie innej odżywki/maski którą zmywam i nakładam ta odżywkę- wtedy jest ok.


Zamykanie takie jak w przypadku na zatrzask


Konsystencja jest dośc rzadka, zapach także ziołowy



Skład

Moja ocena: 2/5
Cena 9,00

Buziaki Kochane

7 komentarzy :

  1. mimo wszystko zamierzam wypróbować wersję do włosów jasnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak, warto :) ja nie mówię że one złe. mi odżywka niestety nie podpasowała, w szamponie zakochana jestem :D

      Usuń
  2. szkoda że odżywka nic nie warta.. ale szampon nie jest zły, tylko ja nie przepadam za ziołowymi szamponami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon uwielbiam jako silniejszy oczyszczacz :). Odżywka jakoś nigdy mnie nie kusiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że odżywka się nie spisała :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam żel do mycia twarzy i tonik - o ile żel jest cudowny, tonik niestety już nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy jest ten szampon, przydałby mi się do moich włosów

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pozostawiony na moim blogu, motywuje mnie do dalszego pisania!
Dziękuję, że jesteś ze mną!

Kategorie:

współpraca pielęgnacja twarzy BingoSpa pielęgnacja ciała pielęgnacja włosów paznokcie Eveline Beauty Face fitomed brait lakier Hean pielęgnacja dzieci recenzja TAG depilacja edu jm spa wellnes rewitalizacja dłoni i stóp Ziaja get in touch BeautymeD peeling Barwa allepaznokice balsam depilacja laserowa essence krem spotkanie Ce-Ce concertino-baby equilibra jesienne umilacze kąpiel loreal madame lambre maseczka petracell primo płyn do kąpieli sensique Abacosun Bielenda By Fama Joanna Natura Lilla Lou Matrix Paloma Saela Ziaja Pro allekosmetyki.pl ambasada piekna astor bandi dentofresh fennel floslek glinka kosmetyki do stylizacji włosów lakiery love me green makijaż manicure marion minimax odświeżacz olejek do włosów quiz rozdanie soraya szampon taniekosmetyki Balea Carmex Melaleuca Poland. Synergen be beauty beautyEver bell biolander błyszczyk ciało cienie delawell dermasova endermologia etre belle ezebra hegron higiena hurtownia konkurs krem do rąk mani megakrzem metamofroza odżywka palmers piasek pilomax premium BB rival de loop safira skarby syberii suchy olejek sudomax sól testowanie z Maliną tusz uncaged zabieg zabieg GENEO zapach łuszczyca żel żel pod prysznic 06.12 100 obserwatorów 2w1 4akne 8 marca AZS Acne killer Ami Bake rolls Beata Potoczna Benefit Clarena DM Efektima Farmona Golden Rose Joanna Professional Lanser Magnez B6 Megatran Monoitiara Morwa Biała Plus My secret Rica Safari SoPretty! The Secret Soap Store VINYLUX ZOYA akcja akcja Maliny aloes alterra arnika atopia avon balmshop balsam pod prysznic beauty formulas bezpieczeństwo biała glinka biały jeleń big volume lash biosilk blogroll bransoletka brocato brązujący bubel celluOff charmine rose charytatywne czystość dafi demakijaż dermedic dezodorant do ust dr. Irena Eris dzbanek dłonie essie evree filtr flormar framesi gazetki promocyjne glinka różowa glinka zielona glinka żółta gogo gold goldwell green pharmacy helfy hologram hurtownia pati kallos kitoko.profis kokos kolagen kolorówka korektor kosmetyki do włosów kostki wc kreatyna kredka do ust krem do depilacji krem różnany kula kuracja arganowa kwiatek lalill last minute lisap lmg manhatan masaż maska do włosów maskara masło mat metropolis mgiełka mikołajki miss sporty mleczko musująca kula mydełko mydło mythos nagroda nastrój nawilżacz nektar do kąpieli neon oczyszczanie oil argan olej olej witaminowy olejek z czarnuszki oliwkowe organique ozdoby paradisi pat&rub pati perełki do kąpieli phyto pianka pielęgnacja piżamka plasterki podsumowanie polerka pollena pomarańcza pomoc zwierzakom post 300 prezenty pro-sprzęt prostowanie puder do rzęs płat bawełniany regenerum rimmel rossman rozwajanie się salon empire sensual siarkowa moc spa stopy streetcom suche płytki suche skórki szampon propolis tahe targi testowanie tigy bed head top mat tołpa venita verona water nail wax woda woski woski zapachowe wygrana włosy yankee candle zabawa zabawa blogerek zakupy ziaja med ziołowy żel żel punktowy żel w sprayu
Copyright © 2014 Kosmetyki Czarnulki

Designed By Darmowe dodatki na blogi