niedziela, 14 lipca 2013

Moc siarki

Hej

Troszkę mnie nie było :) Zajęta pracą wracałam dość późno do domu, no a wieczorem jakoś ciężko było się zabrać za pisanie. Ale postaram się wszystko nadrobić ;)
O tym kremie miałam napisać już jakiś czas temu. Krem jest moim ulubieńcem na równi z kremem bandi :) Moja cera oba pokochała. 
Mowa o kremie marki Barwa- Siarkowa moc :)


Opakowanie

Krem zapakowany w kartonik a w nim pomarańczowy słoiczek z białą nakrętką. Krem ma barwę białą i ma bardzo lekką konsystencję.Na słoiczku mamy tylko nazwę i adres firmy, na kartoniku mamy większość informacji. Krem jest bardzo wydajny, po miesiącu stosowania widać minimalne zużycie





Zapach

Przyjemny, orzeźwiający.

Działanie

Krem zwalcza trądzik i  radzi sobie z nim bardzo dobrze. Efekt matu utrzymuje się dość długo- mnie osobiście ten efekt zadowolił.Krem stosuje jedynie rano gdyż wysusza cerę.Nie zapycha. Wchłania się bardzo szybko więc jeśli rano się maluje stanowi idealną bazę pod podkład. Po miesiącu widzę znaczne zmniejszenie trądziku.

Skład
Aqua, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea, Olive Oil Unsaponifiables, Magnesium Aluminum Silicate, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii, Zinc Oxide, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Allantoin, Sulfur, PEG-30 Castor Oil Vaccinium Myrtillus, Saccharum Officinarum, Citrus Aurantium Dulcis, Citrus Medica Limonum, Acer Saccharinum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citral, d-Limonene, Linalool

Moja ocena
5/5
cena ok 13-15 zł




Buziaki Kama :)
 

18 komentarzy :

  1. Zazdroszczę tego kosmetyku :) musi byc świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwalcza trądzik to muszę go wypróbować ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś się na niego czaiłam, a trwało to tak długo, że w miedzy czasie "dorosłam" i zmienił się mi profil skóry, z tłustej mam mieszaną w kierunku suchej i muszę używać innego typu kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się czyta recenzję super kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze nie cierpię zapachu tego kosmetyku.
    dla mni eśmierdzi jak...płyn do wc :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robiłam recenzję tego kremu, ale w ogóle nie byłam z niego zadowolona i mnie niestety zapychał :/

    OdpowiedzUsuń
  7. często bywa na promocji w Ross- kieydś kupiłam za jkieś 8zł:) bardzo go lubiłam. Działanie dokładnie takie jak napisałaś i ten zapach delikatny. Szkoda, że moja skóra tak szybko się przyzwyczaja do kremów. Wrócę do niego kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam ten krem... za zapach i działanie ;) ale mnie nie wysuszył :) miałam wrażenie, że policzki mam nawilżone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie juz jest na liście zakupowej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wpadłam na Twojego bloga i chciałabym Ci polecić do wypróbowania produkty kosmetyczne firmy FOREVER na bazie aloesu :) bardzo skuteczne :) Bardzo dobry blog :) będę wpadać :
    http://myheavencanwait.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go, choć do tej pory nie mogę się przyzwyczaić do jego zapachu, który przypomina mi mleczko Cif :O

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam go kiedyś, ale u mnie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam tylko maskę z tej serii, trochę śmierdziała ale nie była zła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc to linia produktów siarkowa moc odrzuciła mnie od siebie w momencie, gdy użyłam maseczki. Miała strasznie intensywny zapach, który podrażnił moje oczy.. Może krem mają lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pozostawiony na moim blogu, motywuje mnie do dalszego pisania!
Dziękuję, że jesteś ze mną!

Kategorie:

współpraca pielęgnacja twarzy BingoSpa pielęgnacja ciała pielęgnacja włosów paznokcie Eveline Beauty Face fitomed brait lakier Hean pielęgnacja dzieci recenzja TAG depilacja edu jm spa wellnes rewitalizacja dłoni i stóp Ziaja get in touch BeautymeD peeling Barwa allepaznokice balsam depilacja laserowa essence krem spotkanie Ce-Ce concertino-baby equilibra jesienne umilacze kąpiel loreal madame lambre maseczka petracell primo płyn do kąpieli sensique Abacosun Bielenda By Fama Joanna Natura Lilla Lou Matrix Paloma Saela Ziaja Pro allekosmetyki.pl ambasada piekna astor bandi dentofresh fennel floslek glinka kosmetyki do stylizacji włosów lakiery love me green makijaż manicure marion minimax odświeżacz olejek do włosów quiz rozdanie soraya szampon taniekosmetyki Balea Carmex Melaleuca Poland. Synergen be beauty beautyEver bell biolander błyszczyk ciało cienie delawell dermasova endermologia etre belle ezebra hegron higiena hurtownia konkurs krem do rąk mani megakrzem metamofroza odżywka palmers piasek pilomax premium BB rival de loop safira skarby syberii suchy olejek sudomax sól testowanie z Maliną tusz uncaged zabieg zabieg GENEO zapach łuszczyca żel żel pod prysznic 06.12 100 obserwatorów 2w1 4akne 8 marca AZS Acne killer Ami Bake rolls Beata Potoczna Benefit Clarena DM Efektima Farmona Golden Rose Joanna Professional Lanser Magnez B6 Megatran Monoitiara Morwa Biała Plus My secret Rica Safari SoPretty! The Secret Soap Store VINYLUX ZOYA akcja akcja Maliny aloes alterra arnika atopia avon balmshop balsam pod prysznic beauty formulas bezpieczeństwo biała glinka biały jeleń big volume lash biosilk blogroll bransoletka brocato brązujący bubel celluOff charmine rose charytatywne czystość dafi demakijaż dermedic dezodorant do ust dr. Irena Eris dzbanek dłonie essie evree filtr flormar framesi gazetki promocyjne glinka różowa glinka zielona glinka żółta gogo gold goldwell green pharmacy helfy hologram hurtownia pati kallos kitoko.profis kokos kolagen kolorówka korektor kosmetyki do włosów kostki wc kreatyna kredka do ust krem do depilacji krem różnany kula kuracja arganowa kwiatek lalill last minute lisap lmg manhatan masaż maska do włosów maskara masło mat metropolis mgiełka mikołajki miss sporty mleczko musująca kula mydełko mydło mythos nagroda nastrój nawilżacz nektar do kąpieli neon oczyszczanie oil argan olej olej witaminowy olejek z czarnuszki oliwkowe organique ozdoby paradisi pat&rub pati perełki do kąpieli phyto pianka pielęgnacja piżamka plasterki podsumowanie polerka pollena pomarańcza pomoc zwierzakom post 300 prezenty pro-sprzęt prostowanie puder do rzęs płat bawełniany regenerum rimmel rossman rozwajanie się salon empire sensual siarkowa moc spa stopy streetcom suche płytki suche skórki szampon propolis tahe targi testowanie tigy bed head top mat tołpa venita verona water nail wax woda woski woski zapachowe wygrana włosy yankee candle zabawa zabawa blogerek zakupy ziaja med ziołowy żel żel punktowy żel w sprayu
Copyright © 2014 Kosmetyki Czarnulki

Designed By Darmowe dodatki na blogi