czwartek, 23 stycznia 2014

Depilacja laserowa tak czy też nie???

Hej!
Dziś nie będzie żadnej recenzji, raczej przybliżenie tematu depilacji za pomocą lasera.
O depilacji laserem myślałam od dawna no ale fundusze do tej pory mi na nią nie pozwalały- młoda przewlekle choruje więc i leki swoje kosztują.
Dlatego tym bardziej ucieszyłam się z propozycji Pani Uli z agencji reklamowej Get in touch

Pani Ula zaproponowała mi zabiegi kosmetyczne oraz fryzjerskie. Przemyślałam na spokojnie za i przeciw i się zgodziłam. Pierwsze testy które miałam zaproponowane dotyczą zabiegu kosmetycznego a dokładnie depilacji laserowej VETCUS. Jest to depilacja za pomocą lasera diodowego. 
Depilacja będzie przeprowadzona w klinice BeautyMed w Warszawie. 
Dziś zadzwoniłam i się umówiłam na wizytę :) Decyzja zapadła i idę 04.02.2014 na godzinę 13 :) Trzymajcie kciuki co by mnie nic a nic nie bolało ;)
" VECTUS to prawdziwie innowacyjny laser do trwałego usuwania owłosienia. Jest skuteczny i bezpieczny dla każdego kolorytu skóry oraz każdego rodzaju owłosienia. Jego wyjątkowość polega na tym, że działa również na trudne do usunięcia jasne lub rude włosy a epilacje możemy przeprowadzać bez względu na porę roku! "źródło

A teraz pora na kilka fotek- jeszcze nie moich ;)
Wnętrze kliniki


 
Laser :)




http://www.getintouch.pl/
Pozdrawiam Was :*

13 komentarzy :

  1. Ja ciągle myślę nad tym zabiegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po 04.02 zdam pierwsze relacje czy warto :D choć ja to strachliwa i już się boje że boli hihih

      Usuń
  2. też dostałam tą propozycje niestety nie jestem z Warszawy! na prawde tylko pozazdrościć, mi sie marzy taki laserek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Depilacja całego ciała czy wybranych partii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam do wyboru kilka partii ciała -wybrałam łydki

      Usuń
  4. no zazdroszczę ci :) a też mam zamiar się zdecydować,u mnie wynika to niestety z uczulenia na metali i tym samym niemożności ogolenia nóg i nie tylko nóg :/ depilacja woskiem jest dla mnie zbyt drastyczna i nie trwała, depilacja laserem nie jest szkodliwa i faktycznie można pozbyć się owłosienia na długi cza lub na zawsze, najbardziej podatne na laser są włosy ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też Ci zazdroszczę, koniecznie zdaj relacje...a czy tym laserem to tylko jedna sesja wystarczy? bo słyszałam że na laser potrzeba kilku sesji

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nad czym myślę od dawna, ja też wybrałabym łydki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie Ci Kamila zazdroszczę takiej współpracy :)
    Ja bym na Twoim miejscu robiła bikini! Ale to już wiesz, już Ci mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używałam depilatora i w zupełności mi to wystarcza ;) ale pomagałam szukać mojej mamie jakiejś trwałej depilacji bo ma duże problemy ze skórą, jakieś krostki, wysypki zaczerwienienia i przy zwykłej depilacji ciągle sobie ją dodatkowo podrażnia. tylko ona chce koniecznie mieć swoje własne urządzenie. Tobie się udało z tym testowaniem ;) ale samemu płacić za tyle zabiegów i później za jakieś powtórki to jest sporo kasy! ja znalazłam mamie Lumee z philipsa :) to jest w sumie ipl a nie laser ale to nawet lepiej bo jej dermatolog juz od dawna doradzała że ipl bedzie bezpieczniejsze dla jej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zastanawiacie się nad zabiegiem i którą depilację wybrać, to pomocny może okazać się artykuł: http://www.jestemfit.pl/artykuly/uroda/6-najcz%C4%99%C5%9Bciej-wybieranych-metod-depilacji-wypr%C3%B3buj-je Warto poważnie rozwazyć za i przeciw depilację IPL a laserem typu Vectus, ja bym opowiadała się za tym drugim - szybciej i skuteczniej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pozostawiony na moim blogu, motywuje mnie do dalszego pisania!
Dziękuję, że jesteś ze mną!

Kategorie:

współpraca pielęgnacja twarzy BingoSpa pielęgnacja ciała pielęgnacja włosów paznokcie Eveline Beauty Face fitomed brait lakier Hean pielęgnacja dzieci recenzja TAG depilacja edu jm spa wellnes rewitalizacja dłoni i stóp Ziaja get in touch BeautymeD peeling Barwa allepaznokice balsam depilacja laserowa essence krem spotkanie Ce-Ce concertino-baby equilibra jesienne umilacze kąpiel loreal madame lambre maseczka petracell primo płyn do kąpieli sensique Abacosun Bielenda By Fama Joanna Natura Lilla Lou Matrix Paloma Saela Ziaja Pro allekosmetyki.pl ambasada piekna astor bandi dentofresh fennel floslek glinka kosmetyki do stylizacji włosów lakiery love me green makijaż manicure marion minimax odświeżacz olejek do włosów quiz rozdanie soraya szampon taniekosmetyki Balea Carmex Melaleuca Poland. Synergen be beauty beautyEver bell biolander błyszczyk ciało cienie delawell dermasova endermologia etre belle ezebra hegron higiena hurtownia konkurs krem do rąk mani megakrzem metamofroza odżywka palmers piasek pilomax premium BB rival de loop safira skarby syberii suchy olejek sudomax sól testowanie z Maliną tusz uncaged zabieg zabieg GENEO zapach łuszczyca żel żel pod prysznic 06.12 100 obserwatorów 2w1 4akne 8 marca AZS Acne killer Ami Bake rolls Beata Potoczna Benefit Clarena DM Efektima Farmona Golden Rose Joanna Professional Lanser Magnez B6 Megatran Monoitiara Morwa Biała Plus My secret Rica Safari SoPretty! The Secret Soap Store VINYLUX ZOYA akcja akcja Maliny aloes alterra arnika atopia avon balmshop balsam pod prysznic beauty formulas bezpieczeństwo biała glinka biały jeleń big volume lash biosilk blogroll bransoletka brocato brązujący bubel celluOff charmine rose charytatywne czystość dafi demakijaż dermedic dezodorant do ust dr. Irena Eris dzbanek dłonie essie evree filtr flormar framesi gazetki promocyjne glinka różowa glinka zielona glinka żółta gogo gold goldwell green pharmacy helfy hologram hurtownia pati kallos kitoko.profis kokos kolagen kolorówka korektor kosmetyki do włosów kostki wc kreatyna kredka do ust krem do depilacji krem różnany kula kuracja arganowa kwiatek lalill last minute lisap lmg manhatan masaż maska do włosów maskara masło mat metropolis mgiełka mikołajki miss sporty mleczko musująca kula mydełko mydło mythos nagroda nastrój nawilżacz nektar do kąpieli neon oczyszczanie oil argan olej olej witaminowy olejek z czarnuszki oliwkowe organique ozdoby paradisi pat&rub pati perełki do kąpieli phyto pianka pielęgnacja piżamka plasterki podsumowanie polerka pollena pomarańcza pomoc zwierzakom post 300 prezenty pro-sprzęt prostowanie puder do rzęs płat bawełniany regenerum rimmel rossman rozwajanie się salon empire sensual siarkowa moc spa stopy streetcom suche płytki suche skórki szampon propolis tahe targi testowanie tigy bed head top mat tołpa venita verona water nail wax woda woski woski zapachowe wygrana włosy yankee candle zabawa zabawa blogerek zakupy ziaja med ziołowy żel żel punktowy żel w sprayu
Copyright © 2014 Kosmetyki Czarnulki

Designed By Darmowe dodatki na blogi