wtorek, 27 sierpnia 2013

O depilacji słów kilka

Hej 

Jakiś czas temu od przesympatycznej Ewy z serwisu depilacja.edu.pl dostałam propozycję przetestowania 2 produktów Venita. Jednym z nich był krem do depilacji a drugim balsam brązujący.
Jak większość z Was wie ja na ogół używam wosku do depilacji najchętniej na ciepło ew. na zimno. Uciszyłam się iż mogę wypróbować depilację bezbolesna i w miarę szybką- jak np nie mamy czasu idealnie się wydepilować czas odgrywa dużą rolę ;)
Krem zamknięty jest w tubce którą dodatkowo chroni kartonik. 

Tubka koloru białego z akcentami zielono-pomarańczowymi. Jedynie do czego się mogę czepnąć w kwestii opakowania to nakrętka- wolę zdecydowania zamknięcie na klik.


W zestawie do depilacji znajdziemy także plastikową szpatułkę która ściąga krem wraz z włoskami.


Co do samego działania, mam mieszane uczucia. Kremu zostało mi jeszcze na jedna depilację. Zapach kremu- okropny. Depilację najpierw wykonałam na nogach z małym zarostem- i tu zaskoczenie działa, wydepilowałam nogi, są gładkie bez zbędnych włosków. Ale hola hola żeby nie było za łatwo czekała ok. tyg czasu aby porządnie odrosły i wykonałam depilację na mocno owłosionych nogach- dobrze że w miarę chłodno było to mogłam w długich spodniach chodzić ;)
I w tym przypadku niestety krem nie podołał, próbowałam kilka razy ale za każdym razem włosy były :( może 20 % udało się wydepilować. Prócz tego krem nie podrażnia skóry, i lekko ją nawilża

Producent nam obiecuje depilację w 3 minuty- fakt jeśli nie mamy zbyt bujnego owłosienia ;)

Skład

Moja ocena
3/5
cena ok 8 zł za 100 ml

8 komentarzy :

  1. ja kiedyś używałam kremu, ale chyba szybsza i wygodniejsza jest maszynka. Zapach okropny, a działanie, tak jak opisałaś- krótkie włoski ok, ale z dłuższymi nie radzą sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby fajny... Ale jednak nie do końca skuteczny;/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie używam takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak mam, że jak kupuję kremy do depilacji,to z włoskami na nogach w ogóle sobie nie radzą. Z resztą, z pachami też nie jest tak kolorowo. Zdecydowanie kremy pozostawiam sobie do depilacji bikini, bo to chyba jedyny środek, który nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie kremy uczulały... tzn było to X lat temu, nie wiem jak teraz...

    OdpowiedzUsuń
  6. większość tych kremów strasznie śmierdzi i na mnie w ogóle nie działają - chyba mam za mocne włoski. W ogóle z żadnej depilacji do tej pory nie byłam zadowolona. Maszynką się ciągle zacinałam i mam blizny, wosk mnie podrażniał i uczulał. Został mi jeszcze do wypróbowania depilator, do ktorego zresztą tez byłam sceptycznie nastawiona ale koleżanka mnie mocno namawia. Kupiła sobie taki do stosowania pod prysznicem, philipsa i mówi, że pierwszy raz przy depilacji nie ma żadnych problemów... i depiluje nogi raz na 2 tygodnie a nie 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uu szkoda, że okazał się niezbyt dobry. Ja najbardziej lubię plastry i wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daaawno już czegoś takiego nie używałam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz pozostawiony na moim blogu, motywuje mnie do dalszego pisania!
Dziękuję, że jesteś ze mną!

Kategorie:

współpraca pielęgnacja twarzy BingoSpa pielęgnacja ciała pielęgnacja włosów paznokcie Eveline Beauty Face fitomed brait lakier Hean pielęgnacja dzieci recenzja TAG depilacja edu jm spa wellnes rewitalizacja dłoni i stóp Ziaja get in touch BeautymeD peeling Barwa allepaznokice balsam depilacja laserowa essence krem spotkanie Ce-Ce concertino-baby equilibra jesienne umilacze kąpiel loreal madame lambre maseczka petracell primo płyn do kąpieli sensique Abacosun Bielenda By Fama Joanna Natura Lilla Lou Matrix Paloma Saela Ziaja Pro allekosmetyki.pl ambasada piekna astor bandi dentofresh fennel floslek glinka kosmetyki do stylizacji włosów lakiery love me green makijaż manicure marion minimax odświeżacz olejek do włosów quiz rozdanie soraya szampon taniekosmetyki Balea Carmex Melaleuca Poland. Synergen be beauty beautyEver bell biolander błyszczyk ciało cienie delawell dermasova endermologia etre belle ezebra hegron higiena hurtownia konkurs krem do rąk mani megakrzem metamofroza odżywka palmers piasek pilomax premium BB rival de loop safira skarby syberii suchy olejek sudomax sól testowanie z Maliną tusz uncaged zabieg zabieg GENEO zapach łuszczyca żel żel pod prysznic 06.12 100 obserwatorów 2w1 4akne 8 marca AZS Acne killer Ami Bake rolls Beata Potoczna Benefit Clarena DM Efektima Farmona Golden Rose Joanna Professional Lanser Magnez B6 Megatran Monoitiara Morwa Biała Plus My secret Rica Safari SoPretty! The Secret Soap Store VINYLUX ZOYA akcja akcja Maliny aloes alterra arnika atopia avon balmshop balsam pod prysznic beauty formulas bezpieczeństwo biała glinka biały jeleń big volume lash biosilk blogroll bransoletka brocato brązujący bubel celluOff charmine rose charytatywne czystość dafi demakijaż dermedic dezodorant do ust dr. Irena Eris dzbanek dłonie essie evree filtr flormar framesi gazetki promocyjne glinka różowa glinka zielona glinka żółta gogo gold goldwell green pharmacy helfy hologram hurtownia pati kallos kitoko.profis kokos kolagen kolorówka korektor kosmetyki do włosów kostki wc kreatyna kredka do ust krem do depilacji krem różnany kula kuracja arganowa kwiatek lalill last minute lisap lmg manhatan masaż maska do włosów maskara masło mat metropolis mgiełka mikołajki miss sporty mleczko musująca kula mydełko mydło mythos nagroda nastrój nawilżacz nektar do kąpieli neon oczyszczanie oil argan olej olej witaminowy olejek z czarnuszki oliwkowe organique ozdoby paradisi pat&rub pati perełki do kąpieli phyto pianka pielęgnacja piżamka plasterki podsumowanie polerka pollena pomarańcza pomoc zwierzakom post 300 prezenty pro-sprzęt prostowanie puder do rzęs płat bawełniany regenerum rimmel rossman rozwajanie się salon empire sensual siarkowa moc spa stopy streetcom suche płytki suche skórki szampon propolis tahe targi testowanie tigy bed head top mat tołpa venita verona water nail wax woda woski woski zapachowe wygrana włosy yankee candle zabawa zabawa blogerek zakupy ziaja med ziołowy żel żel punktowy żel w sprayu
Copyright © 2014 Kosmetyki Czarnulki

Designed By Darmowe dodatki na blogi